kalabunga Profesionalni hvatač zjala
Broj poruka : 2 Poeni : 4 Reputacija : 0 Datum upisa : 15.03.2014 Godina : 24
| Naslov: Skola Pon Mar 17, 2014 7:20 am | |
| Moze li mi neko reci kakva je skola,kakvi su profesori,da li je teska,imali devojaka i u kojem smeru se najvise uci o programiranju? | |
|
veseliburek Master Tesla
Broj poruka : 201 Poeni : 269 Reputacija : 18 Datum upisa : 12.05.2010 Godina : 30 Lokacija : Zvezdara
| Naslov: Re: Skola Sub Mar 22, 2014 4:29 am | |
| Pretraži malo forum, pisano je dosta na temu svih pitanja koje si postavio...
Na elektrotehničarima računara se radi, za ostale smerove ne znam, uostalom pogledaj po spisku predmeta, ali ne shvataj programiranje u srednjoj školi preozbiljno (u smislu da se nećeš sad nešto preterano razvaliti od programiranja). Najbitnije ti je da pohvataš osnove, ipak se stvari koje imaju "upotrebnu" vrednost uče na višim školama/fakultetima. | |
|
Katy97 Moderator
Broj poruka : 9 Poeni : 9 Reputacija : 0 Datum upisa : 04.07.2012 Godina : 26 Lokacija : Beograd
| Naslov: Re: Skola Ned Mar 23, 2014 6:51 am | |
| Skola kao skola je dobra,zato sto ces nauciti dosta toga sto mozes da primenis.Da li je tesko,to je individualna stvar,moje misljenje je da je zahtevno ali uz neki solidan trud i zalaganje mozes sve da savladas i naucis kako treba.Sto se profesora tice,moje iskustvo je i vise nego dobro,ali to ko ce ti predavati zavisi od mnogih faktora,u sustini niko nije toliko strasan Ako te zanima programiranje preporucujem moj smer,Informacione tehnologije,na kom se programiranje uci sve 4 godine,ali posto se i na racunarima isto uci programiranje,toplo ti preporucujem oba smera,neces se pokajati koji god da upises evo ti link ka predmetima za IT:https://teslabg.forumsr.com/t98-spisak-predmeta,i za racunare:https://teslabg.forumsr.com/t11-predmeti.Ako imas jos neko pitanje rado cu ti odgovoriti | |
|
kalabunga Profesionalni hvatač zjala
Broj poruka : 2 Poeni : 4 Reputacija : 0 Datum upisa : 15.03.2014 Godina : 24
| Naslov: Re: Skola Pon Mar 24, 2014 1:51 am | |
| | |
|